Загальні вимоги до уроку

-         озброювати учнів свідомими, глибокими і міцними знаннями;

-         формувати в учнів навички й уміння, що сприяють підготовці їх до життя;

-         підвищувати виховний ефект навчання на уроці, формувати в учнів у процесі навчання риси особистості;

-         здійснювати всебічний розвиток учнів, розвивати їхню особистість;

-         формувати в учнів самостійність, творчу активність, ініціативу, як стійкі якості особистості, уміння творчо вирішувати задачі, що зустрічаються в житті;

-      виробляти уміння самостійно учитися, здобувати і поглиблювати чи поповнювати знання, працювати з книгою, опанувати навичками й уміннями і творчо застосовувати їх на практиці;

-         формувати в учнів позитивні мотиви навчальної діяльності, пізнавальний інтерес, бажання учитися, потребу в розширенні і придбанні знань, позитивне відношення до навчання.

 

Алгоритм підготовки вчителя до уроку

1.     Визначення цілей уроків у їх системі.

2.     Визначення змісту уроку, аналіз можливостей підручників (та інших джерел) для реалізації мети й завдань уроку відповідно до готовності дітей засвоювати навчальний матеріал.

3.     Вибір та поєднання методів і прийомів навчання.

4.     Вибір форм організації навчальної діяльності.

5.     Взаємозв’язок структурних компонентів уроку та його відносна завершеність.

6.     Передбачення способів зворотного зв’язку, контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів.

7.     Складання плану уроку, у якому необхідно чітко передбачити всі етапи уроку, основний фактичний матеріал, оцінювання, домашнє завдання.

Вимоги до техніки проведення уроку

1.     Урок повинен бути емоційним, викликати інтерес до навчання і виховувати потребу в знаннях.

2.     Темп і ритм повинні бути оптимальними, дії вчителя й учнів – завершеними.

3.     Необхідний повний контакт у взаємодії вчителя й учнів на уроці, необхідно дотримуватися педагогічного такту і педагогічного оптимізму.

4.     Повинна домінувати атмосфера доброзичливості й активної творчої праці.

5.     Варто змінювати види діяльності учнів, оптимально сполучати різні методи й прийоми навчання відповідно до рівня працездатності учнів залежно від дня тижня, порядкового номера уроку, навчальної дисципліни, типу і виду уроку. 

Download
вимоги до поурочних планів.docx
Microsoft Word Document 15.9 KB
Download
Рекомендації для педагогів на різних ета
Microsoft Word Document 15.2 KB
Download
Методика проведення уроку.docx
Microsoft Word Document 18.0 KB
Download
Робота з підручником.docx
Microsoft Word Document 403.7 KB