Проблеми методкомісій

на 2019-2020 н.р.

     ·        Інтеграція знань на підґрунті сучасних освітніх технологій – засіб формування компетентного учня на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін.

Методкомісія викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін – голова С.В. Хомич

·        Формування предметних компетентностей учнів на підґрунті сучасних освітніх технологій на уроках природничих дисциплін.

Методкомісія викладачів природничих дисциплін – голова З.П. Козак

·        Інноваційний підхід до формування професійної компетентності учнів засобами інформаційно-комунікативних технологій.

Методкомісія педагогічних працівників з професії тракторист с/г виробництва, слюсар-ремонтник, водій автомобіля – голова Л.П. Гурич

·        Формування професійних компетентностей учнів шляхом інтеграції змісту спеціальних дисциплін і виробничого навчання.

Методкомісія  педагогічних працівників з професії кравець, молодших спеціалістів з професії «Швейне виробництво» - голова О.В. Крищук

·        Розвиток професійних компетентностей учнів через підвищення пізнавального інтересу учнів на підґрунті сучасних освітніх технологій.

Методкомісія педагогічних працівників з професії продавець продовольчих і непродовольчих товарів; маляр, штукатур; оператор на автоматичних та напівавтоматичних лініях у деревообробленні - голова Г.М. Сидорчук

·        Впровадження методики організації самостійної роботи з метою підвищення професійної компетентності учнів.

Методкомісія педагогічних працівників з професії електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування; електрогазозварник; оператор комп’ютерного набору, молодших спеціалістів зі спеціальності «Монтаж, обслуговування та ремонт електротехнічних установок в АПК» - голова Л.М. Харлампович

 

·        Педагогічні умови формування компетентнісного підходу до фізичного самовдосконалення підлітків на уроках фізичної культури та захисту Вітчизни.

Методкомісія викладачів фізичної культури та предмета «Захист Вітчизни» - голова М.В. Сиротинська

·        Компетентнісний підхід до становлення особистості учня на підґрунті сучасних виховних технологій.

Методкомісія класних керівників, вихователів гуртожитку, працівників бібліотеки – голова М.О. Зеленько

 

Методичні комісії – це основний масовий методичний орган, діяльність якого безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування сучасних форм і методів навчання, сприяє професійному росту і методичній майстерності педагогічних працівників, впровадженню досягнень педагогічної науки і кращого досвіду в навчально-виховний процес.

Головне для успішного вирішення навчально-виховних завдань – добре продумана система роботи методичних комісій, а це можливо при чіткому науково обґрунтованому плануванні їх роботи.

Основним призначенням методичних комісій є:

·         пропаганда кращого педагогічного досвіду;

·         впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес;

·         розробка засобів діагностики професійної компетентності педагогічних   працівників і застосування їх при атестації та при прийомі на роботу;

·         орієнтація навчально-виховного процесу на активні методи навчання;

·         удосконалення комплексно-методичного забезпечення предметів, професії; формування електронної бази методичних напрацювань.

Методичні комісії створюються за напрямками роботи, обєднують педагогів за інтересами, в них створюються оптимальні умови для:

·         обміну досвідом роботи,

·         творчих дискусій,

·         виконання конкретних практичних завдань.

Методична комісія створюється в професійно-технічному навчальному закладі за наявності трьох і більше педагогів (викладачів, майстрів виробничого навчання) однієї спеціальності чи галузі. У разі, коли у ПТНЗ менше трьох викладачів або майстрів виробничого навчання з певного предмета, професії, створюються міжпредметні, міжпрофесійні, циклові методичні комісії.

Методичні комісії з великою кількістю    (7-15 осіб) педагогів мають різновіковий склад, різний рівень теоретичної підготовки, практичний досвід роботи. Це створює сприятливі умови для обміну думками, досвідом, дає змогу уникнути перевантаження окремих педагогів дорученнями. Водночас це не позбавляє можливості організовувати індивідуальну роботу з педагогами, враховувати їхні особисті інтереси та потреби.

Зміст і спрямування діяльності методичних комісій визначається навчальними планами і програмами, новаторськими ідеями, впровадженням інноваційних педагогічних і виробничих технологій у навчальний процес. Методичні комісії здійснюють науково-методичне забезпечення викладання відповідного предмета, професії, ведуть творчу пошукову, теоретичну та експериментальну роботу.

Керівником методичної комісії обирається досвідчений, ініціативний, творчий педагог.