Вимоги до сучасного уроку

     Загальнопедагогічні

 

1. Пріоритет особистості учня в організації освітнього процесу.

2.  Врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів.

3. Орієнтація та процес навчання за методикою співробітництва.

4. Орієнтація на особистісні досягнення учнів.

5. Тривимірне навчання.

6. Педагогічний такт і культура мови.

7. Створення емоційно-актуального фону уроку, ситуацій успіху.

8. Пізнавальна самостійність учнів.

9. Чітке визначення освітніх, виховних  і розвивальних завдань уроку.

 

Дидактичні

 

1. Раціональне використання кожної хвилини уроку.

2. Раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання.

3. Використання активних методів навчання, мультимедійних систем.

4. Зв’язок з раніше вивченим, досвідом, набутим учнем.

5. Формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.

6. Індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація навчального процесу.

7. Використання сценарних варіантів уроків, які забезпечуються різноманітними носіями інформації.

8. Заохочення прагнень  учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом.

9. Організоване закінчення уроку.

 

Психологічні

 

1. Врахування психологічних особливостей кожного учня.

2. Нормальний психологічний стан і стійкий настрій вчителя і учнів.

3. Розумна вимогливість і доброзичливість учителя до учнів.

4. Педагогічна етика і психологічний стан.

 

Гігієнічні

 

1.Температурний режим.

2. Норми освітлення.

3. Провітрювання.

4. Відповідність нормативам  шкільних меблів.

5. Чергування видів навчальної роботи і різноманітність методів навчання.