Вимоги до сучасного уроку
Загальнопедагогічні
1. Пріоритет особистості учня в організації освітнього процесу.
2. Врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів.
3. Орієнтація та процес навчання за методикою співробітництва.
4. Орієнтація на особистісні досягнення учнів.
5. Тривимірне навчання.
6. Педагогічний такт і культура мови.
7. Створення емоційно-актуального фону уроку, ситуацій успіху.
8. Пізнавальна самостійність учнів.
9. Чітке визначення освітніх, виховних і розвивальних завдань уроку.
Дидактичні
1. Раціональне використання кожної хвилини уроку.
2. Раціональна єдність словесних, наукових і практичних методів навчання.
3. Використання активних методів навчання, мультимедійних систем.
4. Зв’язок з раніше вивченим, досвідом, набутим учнем.
5. Формування вмінь учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.
6. Індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація навчального процесу.
7. Використання сценарних варіантів уроків, які забезпечуються різноманітними носіями інформації.
8. Заохочення прагнень учнів знаходити свій спосіб роботи з навчальним матеріалом.
9. Організоване закінчення уроку.
Психологічні
1. Врахування психологічних особливостей кожного учня.
2. Нормальний психологічний стан і стійкий настрій вчителя і учнів.
3. Розумна вимогливість і доброзичливість учителя до учнів.
4. Педагогічна етика і психологічний стан.
Гігієнічні
1.Температурний режим.
2. Норми освітлення.
3. Провітрювання.
4. Відповідність нормативам шкільних меблів.
5. Чергування видів навчальної роботи і різноманітність методів навчання.
Марія (Monday, 09 January 2023 13:16)
Все цікаво та доступно!
люда (Tuesday, 14 April 2020 08:43)
Зробили доступний та зручний сайт, все чітко та якно.
Анна (Friday, 03 April 2020 16:04)
Дуже цікава і корисна інформація, колего!
Інна (Sunday, 04 February 2018 22:09)
Дякую,дуже якісна підбірка матеріалу. Інна,Дніпро
колега (Sunday, 12 November 2017 22:00)
А яка ж у вас освіта? Вік? Забули вказати?
манько любовь (Sunday, 14 February 2016 21:42)
благодарна за умные мысли